HTML

Zimány Linda

2011.09.01. 11:59 | lakatostomi | Szólj hozzá!

Önéletrajz 1986. március 29-én születtem a kos jegyében, Nagykanizsán. Itt is éltem egészen 18 éves koromig szüleimmel, kiskutyámmal. 4 éve "dolgozom" modellként a tanulás mellett, jelenleg a Károli Gáspár Református Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán vagyok hallgató, Budapesten élek. 9 évig jártam zeneiskolába, zongorázni, szolfézsra, így a zene sem áll messze tőlem. 2 évig tanultam énekelni is. Angol középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, ezen kívül németül beszélek még és hamarosan szeretnék elkezdeni spanyolul tanulni. A dimploma után ügyvédként szeretnék érvényesülni életem további részében. Rengeteget szerepeltem már tv műsorokban, vezettem műsort a Duna tv-n, sokat fotóztam itthon és gyakran külföldön is. Szabadidőmben szívesen látogatom meg az edzőtermet, szeretek filmeket nézni, vásárolni, internetezni. Eredmények 2001 Miss Cyberspace Hungary Gála szépe 2002 Miss Teen Hungary 2002 Miss Teen Bikini World 2002 Miss Bikini World 1st runner up 2002 Miss Alpe-Adria 2002 Miss Alpe-Adria International (Europe) 2003 Model of the world 2nd runner up (Hungary) 2003 Miss Balaton különdíj 2005 Miss Bikini Hungary 2006 Miss Balaton Linda a Viva televízióban "A Stáb" című műsorban bebizonyította, hogy énekelni is tud. "Élünk, ahogy bárki"és "Kell még valami" klipjét már láthatjátok a TV-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://csinibabak.blog.hu/api/trackback/id/tr324483996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása